8 Μαΐ 2008

Μικρή αγγελία

ΑΒΑΔΙΣΤΑ προσφέρω το κορμί μου, τα βινύλιά μου των Van Halen καθώς και τη ρωσική (οι άπιστοι ας κλικάρουν στη φωτογραφία) υπερσπάνια συλλεκτική κόπια του New Jersey των Bon Jovi, 666 τεύχη του χριστιανικού περιοδικου "Προς τη Νίκην" και 7.347 θέσεις δημοσίου με οκτάμηνη σύμβαση, σε όποιον έχει την καλοσύνη να προσφέρει, να ανεβάσει, να χαρίσει, να με βοηθήσει τέλος πάντων στην ανέρευση του δίσκου του συγκροτήματος Jack, υπό τον τίτλο "Τhe End Οf The Way It's Always Been".



Ανάμεσα στο 2:10 και 2:30 του άνωθι βιντέου μπορείτε να δείτε και τον υπογράφοντα να εκτελεί τον διαβόητο "Nerd Dance", αποκλειστικά δικής του εμπνεύσεως. Επίσης όποιος επιθυμεί να αποκτήσει τη δισκάρα του ίδιου συγκροτήματος "Pioneer Soundtracks" ας κάνει κλικ εδώ.

11 σχόλια:

βα.αλ. είπε...

Στυλάκι σε κόβω πάντως. Μια χαρα. Η 100άρα όμως πως δικαιολογείται; Έχεις σιδερένιο σκελετό;

Και αυτό με τις ταινίες στο τέλος μου άρεσε πάντως.

(Λίγο φλώροι οι φίλοι σου πάντως...)

ΠανωςΚ είπε...

Χαλύβδινος, Βάαλ, μπετοναρμέ.

Οι Τζακ ναι είναι λίγο φλώροι, αλλά εθιστικοί. Είναι της σχολής βελούδο και δαντέλα και πολλά λαλαλά. Τσέκαρε αυτό το κομμάτι στο τιουμπ, ίσως σου φανεί καλύτερο, είναι από το δίσκο που έχω βάλει λινκ. (ο ήχος είναι λίγο κακός... σόρι)
http://www.youtube.com/watch?v=4D1hj086Hro

ΠανωςΚ είπε...

Βασικά, τώρα που το ξανασκέφτομαι, για να δώσω πλήρη περιγραφή του συγκροτήματος, είναι λίγο σε φάση "το παίζω δάντης, καπνίζω Gitane, κυκλοφορώ στη Μονμάρτη, πίνω κονιάκ στα καφέ της Αριστερής (και της δεξιάς) Οχθης, μόνος, καπνίζοντας ασταμάτητα και γράφοντας ερωτικές επιστολές σε μια ξανθούλα, έχοντας κατά νου τον Γκυ Ντε Μπορ"...

Μετεωρίτης είπε...

χα, χα, χαααα!!
Ψέμμα, ψέμμα, δεν είσαι εσύ, εσύ είσαι 120 (όχι εργοστάσια), εεε, 110 αν θυμάμαι καλά...
Με μία πρόχειρη προσπάθεια ΔΕΝ βρήκα τίποτα.
ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ...
(θα σου στείλω mail με δυο-τρία καινούργια πράγματα... ο Τζόνης μου έχει δυο τρία κομμάτια από αυτούς που αναφέρεις και μου λέει ότι είναι ΚΑΛΟΙ.
Δύο κομμάτια.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα τους βλεφάριασα για λίγο (δεν τους ήξερα από τα πριν) και σε λέω με άρεσαν πολύ!
Τυπάρες, αν και κάμποση δηθενιά, αλλά με γκούστας ετούτη η δηθενία, αφού!

βα.αλ. είπε...

Το κομματάκι συμπαθές είναι, μάλλον εδώ δε διάβασα ότι κάθε 5 λεπτά στον πλανήτη γραφεται και ένα ωραίο τραγούδι;

Τέλος πάντων οι τύποι είναι πολύ φάση Smiths. Και εγώ από τη φάση Smiths (δεν ξέρω αν έκανα λάθος και περίμενα να βγάλω γυναίκα) δεν έβγαλα γυναίκα. (Για να βγάλω άντρα δεν ξέρω, δεν το έψαξα).

Ε μετά το έριξα στα σκληρά και είδαμε το φως το αληθινό.

Τέλος πάντων, ως γνωστόν αυτές φταίνε για όλα! Είναι λοιπόν δυνατόν να μου αρέσει ένα πράγμα που δε με βοήθησε στην καριέρα μου.

Εύχομαι σε όλους τους υπόλοιπους καλύτερη τύχη όσοι δεν την έχουν βρει ακόμη. :)

ΠανωςΚ είπε...

Μετέω, σήμερα πλεον είμαι 105,8 στα ΕφΕμ. :))

Εξόριστε, δηθεν βέβαια, αλλά εμένα με αρέσκουνε πολύ.

Βάαλ Σμιθζ; Μια φορά στο στρατό τόλμησα να πω κακή κουβέντα για δαύτους και έπεσε ο μισός λόχος να με φάει -ο άλλος μισός δεν είχε ιδέα τι είναι σμιθζ...

παράλληλος είπε...

Γιατί ρε Πάνω;
Μήπως εσύ ξέρεις ότι είναι Ντεμπόρ και όχι Ντε Μπορ; (σαν σεντερ μπακ της παλιότερης Μπαρτσελόνα)

(ο "καταστασιακός" προβοκάτορας Παράλληλος)

Μετεωρίτης είπε...

χαχαχαχαααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

γεια σου ρε Πάνο στα εφεμ!!!

GT είπε...

"Jack ass"... To Bon Jovi pou to vrikes re mogkolo? A re ti mou thymises tora... Bon Jovi kai Gorgy Park to 1988 (h to 89)? Megaleia. Hlektriki se sxima mpalalaika....

G

ΠανωςΚ είπε...

Παραλληλε, πού να ξέρω εγώ για τον Ντεμπόρ; Απλά μου έχουν πει ότι είναι πολύ μουράτο να αναφέρεσαι σε αυτόν.

Μετεω, φιλοδοξώ σύντομα να βγω και στα βραχέα.

GT, για πρόσεξε τα λόγια σου, μην σε ψεκάσω με DTT.
To Βον Τζοβι το πήρα απ' έναν τύπο πυο είχε φέρει μια καραβιά ρώσικους δίσκους και τους είχε πετάξει σε μια αποθήκη, μαζί με κάτι τρομπόνια και παπαγάλους. Ενα πεντακοσάρι ή χιλιάρικο ό,τι πάρεις. Ηθελα και τον παπαγάλο, αλλά δεν ήταν για πουλημα. Σήμερα το ίδιο μαγαζί είναι ζαχαροπλαστείο.