25 Ιουν 2008

Sweet summer music; Στάνταρ!

Είμαι σε δίλημμα και δεν μπορώ να αποφασίσω: τι είναι τριχοτσουτσουρωτικότερο; Αυτή η γεμάτη και ηχητικά πλούσια εκτέλεση...



ή μήπως αυτή, η απολύτως αφτιασίδωτη;



Μια επίσης ενδιαφέρουσα εκτέλεση, με φτωχό ήχο δυστυχώς, απ' τους Radiohead, εδώ

ΥΓ. Ευτυχώς που βγήκε κι ο καινούργιος των Sigur Ros για να έχουν άξια συντροφιά οι Portishead φέτος...

ΥΓ άλλο. Κι επειδή η μουσική ποτέ δεν σταματά, ο φίλος μου ο GT, που, παρότι τ' αρέζουνε οι Portishead, δεν θέλει να τους ακούει γιατί τον παρασύρουνε σε μια ζάλη, σε μια ψυχοδίνη, σε σισσύφεια μπουντρούμια, προτείνει (κι εγώ συμφωνώ κι επαξαύνω παραδόξως) κάποια δικά μας παιδιά: Deadbeat Escapement (myspace).

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου πάνω κάτε μεγάλε χρήστη του e snips, μπορείς να μου πεις τι να κάνω για να μη μου βγάζει εμπλοκες με license το κωλο-esnips. θελω να ανεβασω ένα τραγούδι το οποίο δεν υπάρχει στο youtube και δεν 3ερω πως...
ο θεός μαζί σου

ΠανωςΚ είπε...

Δεν ξέρω πώς μπορείς να αποφύγεις αυτές τις βλακείες στο ισνίπζ με τα λάισενσιζ. Οποτε μου τα βγάζει, δοκιμάζω άλλα ανάλογα σάιτ, όπως το http://hypster.com/

Για δοκίμασε εκεί.

ο αποτέτοιος είπε...

το πρώτο. ναι. ή μήπως το δεύτερο; α έχουμε και τρίτο! όχι εντάξει το πρώτο είναι... ή μήπως το δεύτερο;
κατάρα!