4 Δεκ 2008

Το Panda που κολλάει τα πάντα, σάλτα και μπιμπ μια για πάντα!

Μη σώσουν και βρουν ευχαρίστηση όποιου είδους ποτές τους -κατά σειρά δυσλειτουργικότητας:
Το Panda Antivirus (για πλήρως αποστειρωμένη και αργή -χρρρρ....- πλοήγηση στο ίντερνετ)
Το Winamp (πάτα πλέη και περίίίίίμενε, κάποια στιγμή ίσως να παίξει)
Το Nero (ανοίγει όταν θέλει, όποτε θέλει, γράφει ό,τι θέλει, αν θέλει)
Τα Windows xp και οι ενημερώσεις τους.
Η Μicrosoft γενικότερα.

Ζητείται άτομο έμπιστο, εχέμυθο, ικανό να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις μου και να μου εγκαταστήσει λίνουξ.

(παρακαλώ, μην αρχίσει κανείς τις συμβουλες και τα... "εμένα το winamp δεν έχει πρόβλημα, το nero μου δεν έχει πρόβλημα, και κάνε φορμάτ, κάνε ανασυγκρότηση, κάνε παρτίσιον, κάνε ντιμπάγκ, κάνε ντολμαδάκια γιαλαντζί, κάνε δίαιτα επιτέλους, βάλε το τάδε αντιβάιρους που είναι και φρη -ένα τέτοιο είχα και έβλεπε το... πρόγραμμα utorrent ως ιό!!!- μήπως έχεις ιό, κάνε εκείνο, κάνε τ' αλλο", γιατί έχω νεύρα).

ΥΓ: Ξέχασα: Κυρίως και κατεξοχήν ^&#^&#*&*&%*(@%% Ν#Θ τα ΕΛΤΑ: Μέσα σε ένα μήνα έχουν χάσει δύο δεματάκια μου, που περιείχαν μουσικές, ένα που έστειλα και δεν το έλαβε ο παραληπτης ποτέ του, κι ένα που μου στείλανε και δεν το έλαβα ποτέ. Τι διάλο, όλοι οι κουλτουριαρέοι που ακούνε Τζεφ Μάρτιν, φιλανδικό μπλακ μέταλ, σόουλ-ντίσκο και μπόσες νόβες απ' τον Κάυκασο, στα ΕΛΤΑ δουλεύουνε και κάνανε πλουσιότεροι τη δισκοθήκη τους;

13 σχόλια:

Go_Go είπε...

Οχι ρε π**, δε φτάσαν τελικά τα dvd? Κάτι λέγαν για εκσυγχρονισμό και καλύτερες μέρες των ΕΛΤΑ... Πίπεςςςς. Έχασα και εγώ ένα γράμμα πρόσφατα. Βασικά, χρόνια τώρα δεν είχα πρόβλημα, αλλά τελευταία, μαθαίνω για 4 κρούσματα απανωτά! Μπας και είναι κανένας δάκτυλος;

Μου άρεσε πάντως που ήσουν cool και άνετος, "θαααα φτάααασουν. μην αγχώνεσαι"

ΠανωςΚ είπε...

Ρε μου 'χει πει ο... παριζιάνος φίλος μας ιστορίες αποκεί μέσα! Άστα να πάνε, θα σου τις πω ή θα στις πει από κοντά, μη φάμε και καμιά μήνυση από κανέναν "υπευθυνο" για συκοφαντική δυσφήμιση...

kostasK είπε...

Αξά, αν θες να ασχοληθείς σοβαρά με linux θα πρέπει να κοπιάσεις πολύ, γιατί -σε κάποιες περιπτώσεις, όχι πάντα- χρειάζεται γνώση εντολών κοσνόλας (θυμίζει πολύ το παλιό DOS).
Κατά τ'άλλα, κυκλοφορούν πολλές εκδόσεις πλέον ("διανομές" λέγονται) οι οποίες σου προσφέρουν σχεδόν τα πάντα. Εγώ χρησιμοποιώ την Ubuntu, αλλά υπάρχουν και άλλες (Suse, Redhat..). Ο κορμός είναι ίδιος όποιο κι αν διαλέξεις.

Πάντως -επειδή είπες ότι σου τη σπάει- υπάρχουν λύσεις για το PC. Ας πούμε, χρησιμοποίησε BSPlayer αντί για Winamp και απενεργοποίησε τις ενημερώσεις των XP (έχεις φαντάζομαι το τελευταίο Service Pack, έτσι?). Επίσης, αντί του Nero (που θα μπορούσες να το απεγκαταστήσεις πλήρως και να το κάνεις πάλι εγκατάσταση) υπάρχουν χιλιάδες -και δωρεάν- άλλα προγράμματα στο internet που θα σου κάνουν τη δουλειά το ίδιο καλά με το linux. Για antivirus, μη νομίζεις ότι θα έχεις διαφορετικά προγράμματα με linux (αλλά εκεί απλά δε θα έχεις μεγάλο πρόβλημα). Βάλε ας πούμε AVG (ψιλομάπα να δίνει πολλές λύσεις, όμως είναι πανάλαφρο και χωρίς προβλήματα).

Και ΝΑΙ!! Η καλή συντήρηση χρειάζεται το ίδιο στα linux, όσο και στα PC. Δεν είναι κακό να κάνεις που-και-που φορματ, εκκαθάριση κλπ...

Το σημαντικότερο όλων: το linux ΔΕΝ είναι πανάκεια. Θα έχεις άλλου είδους προβλήματα (ασυμβατότητες, μη αναγνώριση αρκετών συσκευών κλπ), άσε που όπως είπα για να αξιοποιήσεις το linux σε βαθμό που να σε βολεύει να τα βάλεις αντί για PC, θα πρέπει να ξέρεις ΚΑΛΟ linux (και εννοώ εντολές, kernel και δε συμμαζεύεται).

ΑΥΤΑ!

ΠανωςΚ είπε...

Αξά, σκατά δηλαδη.
Απ' αυτά που με είπες κρατώ: να πετάξω το γουίναμπ, το νίρο, τις ενημερωσεις, όσο για το AVG το έχω σκεφτεί, αλλά επειδή μέχρι πρόσφατα είχα το avast, και βρήκα το panda δωρέαν (δηλαδή μου το δώσανε σε ορίτζιναλ, αγορασμένη μορφή) είπα να δοκιμάσω κάτι πιο "αναγνωρισμένο" -σκατά στα μούτρα μου.

Τώρα για λίνουξ και τα σχετικά, ναι, μάλλον βαριέμαι να μάθω όλα αυτά... Γαμώτη μου, μυο φαίνεται πως πολύ απλά θα σταματήσω να ασχολούμαι με τους υπολογιστές. Αλλά επειδή θέλω να το συνεχίσω αυτό το μπλογκ, μάλλον θα το κάνω εφημερίδα τοίχου. Θα το γράφω στο χέρι και θα γεμίζω την πόλη με τις αναρτήσεις μου...

kostasK είπε...

Και τη λογοκρισία που θα έχεις από τον "Δημάρχο Που Μας Αξίζει" που τη βάζεις,ε?

Άσε που θα πρέπει να ψάχνεις ώρες για χώρο, ανάμεσα σε αφίσες του ΠΑΤΕ, ΚΝΕ, ΑΝΤΡΕΑΠΟΥΜΑΣΒΛΕΠΕΙΑΠΟΨΗΛΑ, των ΠΑΡΤΥΝΔΦΑΚΓΙΟΥ και της τελευταίας επιθεώρησης του Στάθη Ψάλτη με guest star τον Ταμτάκο...

MenieK είπε...

Μπήκα να δηλώσω συμμετοχή σε μαθήματα Λίνουξ αλλά μετά από την ανάγνωση του σχολίου του ΚώσταΚ λέω ν' αρχίσουμε μαζί δίαιτα....

kostasK είπε...

Παίδες, δε θέλω να σας αποθαρρύνω από τα Linux. Απλά είναι ένας ολόκληρος καινούριος κόσμος, πολύ μα πάρα πολύ ενδιαφέρον, που -όπως όλοι οι νέοι κόσμοι- απιτεί εξερεύνηση.Κι εγώ μη νομίζετε, απλός χρήστης είμαι. Δε χρησιμοποιώ ΜΟΝΟ Linux, έχω ΚΑΙ Windows (ο μαγικός συνδυασμός αυτών των λέξεων είναι που μετράει).Ασχοληθείτε, και δείτε μετά αν θέλετε να το προχωρήσετε ή όχι.

Δίαιτα ΠΟΤΕ! Εναντιώνεται στις αρχές μου

ΠανωςΚ είπε...

Μενιέκ, ούτε λίνουξ, ούτε δίαιτα, εφόσον είναι ενάντια στις αρχές του Κώστα Κ, οπότε μόνη λύση φαντάζει το μοναστήρι...

MenieK είπε...

γμτ... είχα μια ελπίδα ότι θα έβρισκα κάποιον να μου δώσει ένα άλλοθι για ν' αρχίσω τη δίαιτα που για μια ακόμη φορά αναβάλλω (μαζί με το γυμναστήριο, το κόψιμο του τσιγάρου και την αναστολή του σόπινγκ θέραπι...) γμτ.....

head charge είπε...

Κι εγώ τρέχω ταυτόχρονα Ubuntu και XP (dual boot). Για τη μετάβαση σε Linux καλό θα ήταν να προηγηθεί ένα διάστημα προσαρμογής για να συνηθίσει κανείς το νέο περιβάλλον και τη χρήση της κονσόλας εντολών.

Τώρα για τα προβλήματα στα XP, μερικές ιδέες (με free προγραμματάκια):

Βγάλε το Winamp και κατέβασε το Winamp Lite - πολύ πιο ελαφρύ, τα μόνα που λείπουν είναι κάτι αχρείαστες εφαρμογές τύπου CD-ripping.
Κατέβασε τα freeware CCleaner & Glary Registry Repair και τρέξτα (πολύ εύκολο interface), καθαρίζουν πολύ πράμα (αποκομμένα αρχεία, registration λάθη κ.ά.)
Επίσης, πολύ καλό είναι και το Spybot (καθαρίζει τα spyware και βγάζει προειδοποιήσεις στις αλλαγές registry), αν και λίγο πιο βαρύ.
Α, τσέκαρε και τα startup και απενεργοποίησε τις άχρηστες εφαρμογές (μπορείς να το κάνεις ακόμη καλύτερα και με το free πρόγραμμα Quick Startup)
Για anti-virus, κι εγώ θα σου πρότεινα το AVG Free (αν θες απενεργοποίησε το καθημερινό scanning και προγραμμάτισε π.χ. εβδομαδιαίο). Επίσης, καλό είναι όταν απεγκαθιστάς anti-virus και firewall, να το κάνεις σε safe mode, αλλίως μπορεί να μη φύγουν σωστά.

Επειδή ασχολούμαι κι εγώ με μουσικά αρχεία, δες κι αυτά:
Exact Audio Copy (το πιο αξιόπιστο CD-ripper, αν και στα γρατσουνισμένα CD μπορεί να του πάρει πολύ ώρα)
Free Mp3 Wma converter (πολύ καλό freeware για μετατροπές)
Audacity (open-source πρόγραμμα για mixing, filters κτλ.)
Mp3Tag (το καλύτερο freeware για tag editing από όσα έχω δει)

Αν απηύδισες με το Nero δες το freeware InfraRecorder. Πάντως θα σου πω το γνωστό στερεότυπο, εμένα το Nero (μια παλιά version) δε μου κάνει ιδιαίτερα προβλήματα. Δες αν έχεις εγκαταστήσει το service pack από το site της εταιρείας. Επίσης, προσωπικά δε χρησιμοποιώ ποτέ το ενοχλητικό StartSmart και τρέχω απευθείας το Nero Burning ROM.

ΠανωςΚ είπε...

Μενιέκ, το γυμναστήριο είναι ανθυγιεινό, περισσότερο και απ'το κάπνισμα!

Αλκιβιάδη, με την εξαίρεση του (μου τα)Σπάιμποτ, θα τσεκάρω όσα προτείνεις. Αν και μετά το σημερινό μου ξέσπασμα, έχω την εντύπωση πως πολύ σύντομα θα αγγαρέψω κάποιον γνωστό μου να μου κάνει φορμάτ.
Thanx!

βα.αλ. είπε...

Βασικά Πάνω μου κάνεις το εξής:

κατεβάζεις ενα ubuntακι, αυτό το τρέχεις σαν live cd και έτσι βλέπεις τι παίζει και τι όχι σε γενικές γραμμές. Ακόμα το τελευταίο ubuntu νομίζω ότι μπορείς να το εγκαταστήσεις κατευθείαν μέσα απο τα win. Εγώ δεν ξέρω ούτε μία γραμμή να γράφω και ούτε έχω μάθει. Να ξέρεις ότι χρειάζεται απλά να το μάθεις, όλα μπορείς να τα κάνεις σε γραφικό περιβάλλον. Χρειάζεται λίγη διάθεση και λίγος χρόνος, thats all. Στα πρώτα βήματα συνιστώ γενικώς προσοσχή. Τα αρχεία σου σε άλλους δίσκους μπακ απ και τα λοιπά, μη τα σκατώσεις και μετά τρέχεις.

Ησυχάζεις από τα πάντα.

ιούς, κρασαρίσματα, ρεσταρτ και ο θεός μαζί μας. Πολύ πιο ελαφρό σύστημα και εγώ προσωπικά ότι και να λένε το βρίσκω user friendly όταν για μία περίοδο ήμουνα αναγκασμένος να χρησιμοποιώ μόνο win σάλταρα. Τα προγράμματα στα win μου φάνηκαν τρομερά περίπλοκα. Ρε μάγκα ότανβ θέλω να καίω σιντί θέλω να καίω σιντί και μόνο αυτό τέλος απλά και κατανοητα πράγματα.

Δοκιμασε το ψάξε το. Διάβασε τις οδηγίες σε φόρουμ, βάλε τις ερωτήσεις που θες να κάνεις στο γκουγκλ με τι διανομή σου και ΟΛΑ θα τα βρεις.

Για όλα τα προβλήματα υπάρχει λύση. Στην τελική αν όλα πάνε κατα διαόλου και δε φορτώνει το λειτουργικό τρέχεις το live cd μπαινεις στα αρχεία σου και τα κανεις κοπυ ή τα καις.

Αξίζει τον κόπο trust me.

ΠανωςΚ είπε...

Βάαλ, εσένα σε εμπιστεύομαι. Εμένα δεν με εμπιστεύομαι. Θα δούμε πάντως. Ουτως ή άλλως τη μέρα που θα βάλω λίνουξ, θα φροντίσω να το μάθει όλος ο κόσμος...