1 Απρ 2009

"Ζήτω η οικονομική κρίση!!!"


...ανέκραξε φίλος, πρώην, νυν και ες αεί αριστεριστής σάββατο πρωί πρωί, την ώρα που πίναμε καφέ σπίτι του. Έντρομη εγώ πετάχτηκα από το διπλανό δωμάτιο του υπολογιστή όπου τσέκαρα τα μέηλ μου (πρώην, νυν και ες αεί ντεμέκ τζάνκι του διαδικτύου εγώ) καθώς ο εν λόγω φίλος αποτελεί μία εκ των πιο σταθερών βραχονησίδων του μαρξισμού-λενινισμού.
Έλα μου όμως που δεν είχα υπολογίσει ότι η φύση του ανθρώπου υπερισχύει κάθε άλλης επίκτητης κλίσης. Και δεν άργησα βέβαια να διαπιστώσω ότι αιτία αυτής της ιδεολογικής βεβήλωσης ήταν ένα άρθρο της Ελευθεροτυπίας του σαββάτου όπου ανέφερε ότι όλο και περισσότερες γυναίκες βγάζουν τα ρούχα τους προκειμένου να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση. Τώρα, τί δουλειές είναι αυτές, μπορείτε να φανταστείτε. Στριπτήζ, πορνό και τα συναφή.
Είναι ξεκάθαρο λοιπόν, το σεξ ποτέ δεν πεθαίνει.
Γι'αυτό σας λέω, πιάστε όλοι από ένα τούμπο και λικνιστείτε όσοι μπορείτε (φαντάζομαι στην Τούμπα θα έχουν πολλλλλά! - χα χα, εφηβικό αστειάκι για τους φίλους από Σαλονίκη, κοσμοπολίτες και μη).



Υ.Γ.: Κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο ο ΠάνωςΚ. περιμένει πως και πως την άνοιξη για να αρχίσουν τα κορίτσια να κυκλοφορούν στους δρόμους ξέσκεπα (που λέει και η μάνα μου). Αλλά τελικά, όλοι ίδιοι είστε...

5 σχόλια:

ΠανωςΚ είπε...

Λάθος, όλοι οι μαρξιστές λενινιστές είναι γουρούνια...

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Go-go, Gogo!

ΠάνωςΚ: δεν πιστεύω να τηνε προμοτάρεις, ε;

ΠανωςΚ είπε...

Σιγά μη θέλει και προμόσιον!

Go_Go είπε...

Νομίζω ότι κάθε καλλιτέχνις θα ήθελε έναν ατζέντη σαν τον Πάνω Σκύλε μου. 70-30 και ιδιωτικό σόου μία στις 15. Τί λες;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καλό μου ακούγεται.
Λες να τον πάρω κι εγώ για ατζέντη; Καθότι δεν είσαι η μόνη που έχει καλλιτεχνικές προτάσεις...