31 Ιουλ 2009

Γεια χαραντάν

Χαθήκαμε ε;
Το ξέρω αλλά όλο αυτό το μήνα πάμε πίπα, οπίσθια οπή εμπλοκή.
Μόλις τώρα κατάφερα να ξεκλέψω λίγο χρόνο για την πάρτη σας.
Τι μου κάνετε; Καλά ε; Καλή φάση.
Λοιπόν. Σοβαρά τώρα. Ο λόγος για τον οποίο κατάφερα να ξεκλέψω λίγο χρόνο είναι αυτό.
Το διαβάσατε; Μάλιστα. Το έχω δει εδώ και μέρες αλλά δε κατάφερα να γράψω κάτι λόγω πίεσης χρόνου.
Την ιστορία τη θυμόμουν. Αλλά αυτή τη φορά με άγγιξε ένα παραπάνω γιατί εδώ και δεκαοκτώ περίπου μήνες είμαι πατέρας. (Σας είπα ότι οι πιθανότητες να έχουμε πάλι αγόρι είναι πάνω από 80%; Όχι ε; Ε σας το λέω. Θα πούμε και γι' αυτό). Με πιάνει ρίγος και μόνο που σκέφτομαι αυτό που καμιά φορά σου έρχεται στο μυαλό σε κάτι τέτοιου είδους περιπτώσεις:
Κι αν ήταν το δικό σου παιδί;
Δε το χωράει ο νους μου ρε παιδιά. Άντε και πες πως η τράπεζα έχει ένα συγκεκριμένο λόγο και τρόπο να αποδεσμεύσει τα χρήματα. Άντε και υπάρχει. Ε, δε μπορεί να κάνουν κάτι αυτοί οι άνθρωποι για αυτήν την περίπτωση συγκεκριμένα; Ο χρόνος ήταν χρήμα. Αλλά δεν έκαναν. Θυμάμαι επίσης ότι ανακατεμένος στην υπόθεση αυτή ήταν και ένας χοντρομπαλάς απαίσια φάτσα που είχε να κάνει και με την ιστορία με το περίφημο DVD. Είχα δει στον Ρομπέν των Καγιέν Τριανταφυλλόπουλο την οικογένεια του παιδιού να μιλάει για αυτό.
Μπορεί επίσης κάποιος να με βοηθήσει ενημερώνοντας με για το που σκατά πήγαν τελικά τα λεφτά;
Τες πα, σε κάτι άλλο.
Μου την έχει δώσει πραγματικά με το μηχάνημα του ΟΑΣΘ που δε δίνει ρέστα. Θα μου πείτε άντε ρε πόσες φορές παίρνεις λεωφορείο; Έβαλες ένα ευρώ για ένα εισιτήριο των 60 λεπτών και κάτι έγινε. Σκεφτείτε ότι αν σε κάθε γραμμή υπάρχει ένα τουλάχιστο που βάζει ένα ευρώ για εισιτήριο 60 λεπτών πόσα λεφτά μαζεύονται. Το σκεφτήκατε;
Μπράβο.
Φοβερό ε;
Κάπως έτσι σκέφτηκα και εγώ. Την τελευταία φορά που μπήκα σε λεωφορείο και ήρθε ελεγκτής του έδειξα το εισιτήριο και τον ρώτησα που πηγαίνουν αυτά τα χρήματα. Μου είπε πολύ απλά ότι δεν ξέρει. Μου είπε να πάρω στο 185 αλλά δε βρήκα κανένα και έτσι πήρα στο κεντρικό νούμερο (2310)981.100. Και εκεί μου είπαν ότι δε ξέρουν και να ξαναπάρω τη Δευτέρα.
Μάλιστα. Μέχρι να μου δώσουν μια απάντηση, και να είναι καλή, θα δίνω το εισιτήριο μου σε κάποιον όταν κατεβαίνω και θα σας βάζω στο μηχάνημα όλα τα χάλκινα κέρματα που έχω μαζέψει στο σπίτι. Και μην πείτε κόψε εισιτήριο του ενός ευρώ. Γιατί αυτό ισχύει για πολύτεκνους μόνο. Και εγώ πολύτεκνος δεν είμαι (αν και έτσι όπως το πάω μάλλον τέτοιος θα καταλήξω).
Πάμε τώρα σε κάτι άλλο.
Οι πιθανότητες που λέτε είναι με το μέρος μου. Δηλαδή. Κατά 80% περιμένω ένα ακόμα αγόρι. Και είμαι ευχαριστημένος. Σε αντίθεση με όλους αυτούς που έλεγαν ότι θα κάνουμε κορίτσι. Ναι καλά κορίτσι. Να κάνω εγώ ένα κάρο θυσίες να το μεγαλώσω και να έρθει το πρώτο τσογλάνι να μου το μαγαρίσει. Να είναι με το τσογλάνι κάπου έξω και να μου λέει ότι ήταν με τις φίλες της. Να της λέει το τσογλάνι να πάνε κάπου και να του λέει ότι ο μαλάκας ο πατέρας της δεν την αφήνει. Να μου βγαίνει με τα μίνια και να τα παίρνω κρανίο.
Μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ..........
Άσε ρε...
Πρέπει να σας αφήσω διότι η αγαπημένη Άφρο μαζέυει τα ρούχα στις βαλίτσες για να πάμε...να πάμε...χε χε χε κλάψ κλάψ κλάψ....να πάμε...λύγμ
ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: