14 Δεκ 2009

Σκληρές διαπραγματεύσεις για το περιβάλλον

ΧΧΧ: esy ti neotera?

7:41 PM

me: τίποτε... καλά. Σκαλίζω κάτι γαμάτες φωτός από Κοπεγχάγη
Να σαν κι αυτήν που σου έστειλα με μέηλ... σου ήρθε;

5 minutes 7:47 PM

ΧΧΧ: nai
Και έχει όλη τη βδομάδα ταινίες μπέργκμαν.
Τι είναι αυτός;

7:48 PM

me: Τι σχέση έχει ο Μπεργμαν;
Αυτός/αυτή είναι ακτιβιστής/στρια της Γκρινπίς στην Κοπεγχάγη - one of the four horsemen of the apocalypse

ΧΧΧ: μου θύμισε τη φιγούρα από την έβδομη σφραγίδα.

me: ... είδες; να μην έχω δει μπεργκμαν; εμένα πάλι μου θύμισε Μόντι Πάιθον.

7:49 PM

ΧΧΧ: αα, κατάλαβα. Δεν είμαι ειδική στο θέμα, 1 ταινία να έχω δει.
Θυμάμαι όμως πόσο πωρωμένα ήσασταν όλα τα αγορια στο πανεπιστήμιο (και μετά..)

7:50 PM

me: ωρες ωρες η φρασεολογία σου με βγάζει απ' τα ρούχα μου.
πόσες προκαταλήψεις και αφορισμούς μπορείς να συμπεριλάβεις μέσα σε μία πρόταση;

7:51 PM

ΧΧΧ: όταν μιλάς σε έναν άνθρωπο μόνο από τσατ, να μάθεις να μην είσαι τόσο απόλυτος και να μην τα παίρνεις. Η μεγαλύτερη σημασία στα λεγόμενα ενός ανθρώπου έχει το ύφος και η σωματική κίνηση, οι εκφράσεις. Η παραπάνω πρόταση δεν περιελάμβανε, ούτε υπονοούσε, τον παραμικρό ψόγο - ειπώθηκε δε με την υπέρτατη γλυκιά νοσταλγία

7:52 PM

me: δεν τα πήρα

ΧΧΧ: είσαι προκατειλημμένος τα μάλα

me: προφανώς, απ' το κατεβατό που έγραψες, μάλλον εσύ τα πήρες
"Εσείς τα αγόρια" - "πωρωμένα".
εμείς κι εσείς.
αγόρια πόλεμο, κορίτσια ειρήνη.

7:53 PM

ΧΧΧ: όχι, απλά καμία από τις κοπέλες φίλες μου δεν τους ήξερε (εκτός ίσως από την VVVV, που δεν ήταν φίλη μου αλλά στην ευρύτερη παρέα) ενώ όλα τα αγόρια…
τώρα, αυτό ήταν μια απλή διαπίστωση, και όχι φεμινιστικό μανιφέστο

7:54 PM

me: γιατί ήσασταν ντουβάρια όλες

για αυτό
χοχοχοχο

ΧΧΧ: σιγά βρε διανοούμενοι
χε χε χε

me: Εγώ είμαι οργανικός διανοουμενος του περιθωρίου.
Από τότε το λέγαμε.

XXX κακομοίρηδες.

me: Οι άλλοι είναι σκέτο διανοοούμενοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: