18 Μαρ 2010

Στράικ ε ποζ - βογκ
Strike a post - Ωχ!

Ενα ποστάκι που είχα
υποσχεθεί του Κούνελου


Καμιά φορά η λογοτεχνία λέει πολύ όμορφα πράγματα, που δυστυχώς η ζωή η ίδια τα διαψεύδει και αποδεικνύει ότι πρόκειται απλώς για παπαργιές.
Μια τέτοια όμορφη, καλογραμμένη παπαργιά ακολουθεί, απ' το βιβλίο του Γιώργου Σκαμπαρδώνη, "Μεταξύ σφύρας και Αλιάκμονος", και στο τέλος θα εξηγήσω και το γιατί:

Θολωμένος ο Ζαρζώνης (σ.σ. ο κεντρικός χαρακτήρ του διηγήματος και αν δεν κάνω λάθος πραγματικό πρόσωπο και φωτογράφος) σκέφτεται μια φράση του Άνταμς:
"Ποτέ μια καλή φωτογραφία δεν ξεκινάει από μια θολή ιδέα".
Και ύστερα μια άλλη περίφημη φράση του:
"Δεν υπάρχουν καλοί κανόνες για έναν φωτογράφο. Υπάρχουν μόνο καλοί φωτογράφοι".
Κατόπιν θυμάται την απάντηση ενός δασκάλου του στη Θεσσαλονίκη, όταν τον ρώτησε:
"Τι να κάνω για να βγάζω καλές φωτογραφίες;"
Κι ο δάσκαλος:
"Να διαβάζεις λογοτεχνία".

Ε λοιπόν, αν είναι έτσι, γιατί οι δικές μου φωτογραφίες βγαίνουν σκατά; Μήπως γιατί διαβάζω λογοτεχνία στο χέσιμο;



ΥΓ. Προσωπικά δεν θυμάμαι να 'χει βγει καλύτερο τραγούδι σχετικό με τις φωτογραφίες απ' αυτό.

7 σχόλια:

bunnysuicides είπε...

εμένα οι δάσκαλοι μου ποίηση μου λένε να διαβάσω. τα λέει έτσι ο σκαμπαρδώνης για να πουλήσει κανά βιβλίο

ΠανωςΚ είπε...

Α, ωστε έτσι εξηγείται η ανημποριά μου να τραβήξω μια φωτό της προκοπής: σιχαινόμουν, σιχαίνομαι και θα σιχαίνομαι την ποίηση. Μόνο τα δικά μου ποιήματα μ' αρέσουν (αντε κι ενός φίλου και συνιστολόγου...)

pakiboy είπε...

εγώ θυμάμαι!!!να:
http://www.youtube.com/watch?v=qBw9Hhidcog&feature=PlayList&p=00692993B382E4A4&index=0&playnext=1

Σούλα Φρίκη είπε...

ο καμπινές φταίει. ο καμπινές θέλει μονο εφημερίδα, άρλεκιν, σουντόκου και τελεμάρκετινγκ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ό,τι και να διαβάσετε καλό είναι. Μόνο το εγχειρίδιο της φωτογραφικής μηχανής μην διαβάσετε!
Άκου με κι εμένα, τον γέρο. Ακόμα έχω αδιάβαστο το εγχειρίδιο της Canon AE-1, από το 1980. Τη μηχανή κάπου την έχω δώσει.

Μετεωρίτης είπε...

Κομματάρα!!!!!
(το τελευταίο καλό lp των cure! Ρε συ, γέρασα και μυαλό δεν έβαλα, ακόμα είναι το πιο αγαπημένο μου γκρουπ!).
Λογοτεχνία στην τουαλέτα; Κοέλιο στην τουαλέτα;! Να συνωμοτεί το σύμπαν κι εσύ να χέζεις;!
Ντροπής!

Ερώτηση: όταν διαβάζω ΔΕΝ μπορώ να ακούω συγχρόνως μουσική. Είμαι χαζή; Εσύ μπορείς να τα κάνεις και τα δύο; Όχι να χέζεις και να διαβάζεις, εννοώ, να διαβάζεις και ν'ακούς μουσική. Α;

ΠανωςΚ είπε...

Πάκη Μπόη, μεγάλο τραγούδι, εκπληκτικά σχόλια κάτω απ' το βίντεο: dwse pono me tis psoles pou ezoume mpleksei, bgalte ta ouiskia magkes... Μιλάμε για υψηλή λογοτεχνία, όχι αστεία.

Σούλα, δυστυχώς όσα προτείνεις μου προκαλούν δυσκοιλιότητα γαμώτη μου... (τελεμάρκετιγκ στο μπάνιο βέβαια δεν έχω δοκιμάσει, χοχο).

Σκύλε, εγχειρίδιο, πλέον, πιστεύω πως πρέπει να γράψεις εσύ. Ή έστω εγχοιρίδιο.


Μετεωρίτη, για μένα το ντιζιντιγκρέισιον το πιο αγαπημένο μου των Κιουρ. Αλλά με την εξαίρεση κάποιων τους δίσκων στη δεκαετία του 90, Γουάιλντ Μουντ Σουίγκζ και ένας ακόμη που δεν θυμάμαι τίτλο, μ' αρέσουν όλα τους.
Επίσης, ναι, συνήθως ακούω μουσική διαβάζοντας, ή διαβάζω βλέποντας τηλεόραση, ή ακούω μουσική βλέποντας τηλεόραση, ή βλέπω τηλεόραση διαβάζοντας και ακούγοντας μουσική και σερφάροντας.
Αυτό που δεν γίνεται είναι να βλέπω μουσική ακούγοντας τηλεόραση ή να σερφάρω στο ίντερνετ βλέποντας ένα βιβλίο. Ακατόρθωτο, πραγματικά!