5 Ιαν 2012

Διαστροφή η λύση

Στον ύπνο μου, στον ξύπνιο μου, θα σας γελάσω, ο Νίκος ο Σπηλιάς είχε βιβλιοπωλείο με τσίπουρα και σουτζουκάκια, κάναμε βούτες με το ψωμί στης καυτερής πιπεριάς το λάδι, «ψιχανάλυση», σκέφτηκα, γιατί λέγανε για την ψυχανάλυση, είναι λέει της μόδας, όλοι κάνουν από μία, κι εγώ δεν θυμάμαι αν ήμουν ξύπνιος, αν ήμουν υπνιστός, θα ήθελα να είμαι όμως κοιμιστός και να πέφτει ο μιστός, μην γίνεσαι ψαχνιστός, δεν υπάρχει αυτή η λέξη, ούτε η μια ούτε κι άλλη, ούτε η παράλλη, αλλά να σου πω, σάμπως υπάρχει κι ο μιστός; κι έγραφα έγγραφα λέει στο τουίτερ, φανταστικά τουίτς, γεμάτα βρισιές, με τις λέξεις κολλημένες μεταξύ τους, χωρίς κενά, όπως «γαμωτημπουτάναμου», «γαμιεστόλοι», «γαμωτοσπιτισασκωλοαμερικάνοι», «μαλακαπαπανδρέου», «παπαδημομπινέ», είχα γίνει υβριστός, τουρετικός, αντιπαθητικός, και μου στείλανε για γιατρειά μιαν ανάλυση του Πάσχου, διότι η βία δεν είναι λύση, η ψίχα δεν είναι λύση, η ψυχανάλυση δεν είναι λύση, μόνο του Πάσχου είναι λύση. Πασχοανάλυση. Να τι θα γίνω άμα μεγαλώσω: πασχοαναλυτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: