27 Ιαν 2013

Εγώ κι ο...

Ο Ερνέστος ήταν (είναι ακόμη;) ένα καφέ, στο Λιστόν της Κέρκυρας, δίπλα στον Κοχλία. Στου Ερνέστου καθόμασταν όποτε δεν βρίσκαμε να κάτσουμε στου Κοχλία, όπου συχναζε όλο το τρέντυ φοιτηταριάτο, διαβάζαμε "Πριν", "Προλεταριακή Σημαία" και "Ελευθεροτυπία" (την παλιά, την καλή) και χαζεύαμε την πασαρέλα. Ο χρόνος τότε έμοιαζε ατελείωτος και όλος δικός μας. Τελικά δεν ήταν. Ούτε ατελείωτος, ούτε δικός μας.
Ερνέστος είν' κι ο Χέμινγουέι. Χεμινγουέι είναι κι ένα μπαρ στη Σβώλου. Εγώ κι αυτός, εγώ κι αυτό, καμία σχέση.
Από τον "Γέρο και τη θάλασσα", το μοναδικό του έργο που 'χω διαβάσει, δεν συγκράτησα τίποτε, οι ιστορίες που δείχνουν τη δύναμη της ανθρώπινης θέλησης δεν μου λένε και πολλά. Ε, τότε τι σκατά να γράψω και κυρίως γιατί απορρίπτω έτσι εύκολα τον Ερνέστο;
Ενα φρικιό μου χάρισε τη βιογραφία του, του Χεμινγουέι, όχι τη δική του, αν και είμαι σίγουρος πως η δική του θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα. Δεν ξέρω γιατί μού τη χάρισε. Βιογραφίες γενικά δεν διαβάζω, στάσου να σου πω ποιες έχω διαβάσει: 

αν δεν έχεις τίποτε καλύτερο να κάνεις και καίγεσαι να διαβάσεις παρακάτω, κλικ για τη συνέχεια.

6 σχόλια:

sunCoater είπε...

από Ερνέστο και Κέρκυρα καμία σχέση (μόνο χιόνια στο Κιλιμάντζαρο).

αλλά ένα ερώτημα με τις διπλές προσωπικότητες είναι αν έχουν στεγανοποιημένα τα προφίλ τους ή αν επιτρέπουν στο ένα να μιλάει στο άλλο. από τριπλές και πάνω, βέβαια, πρέπει πρώτα να έχεις ενεργοποιήσει την ψηφιακή ευκολία του ΟΤΕ για πολυμερείς συζητήσεις.

ΠανωςΚ είπε...

Καλημέρα, SunCoater. Διπλή (ή τριπλή και πάνω) προσωπικότητα; Όχι. Αναζήτηση ταυτότητας; Ναι.

δύτης των νιπτήρων είπε...

Εμ δεν καθόσουν στο Ζήσιμο παραδίπλα. Θα διάβαζες και Ζήσιμο Λορεντζάτο.

ΠανωςΚ είπε...

Αχαχα, και στον Ζήσιμο καθόσμασταν, Δύτη, όταν πια αρχίσαμε να νιώθουμε "βετεράνοι". :)

messed up είπε...

Δεν έχω πάει ποτέ στην κέρκυρα
μόνο στο χέμινγουέι στη σβώλου

ΠανωςΚ είπε...

Ολοι έχουν πάει κάπου που δεν έχουν πάει οι άλλοι.
Μάλλον δυστυχώς.