5 Ιουν 2013

Με πιάνουν οι ευαισθησίες μου

H κυρία που δεν γνώριζα αλλά από τα συμφραζόμενα υπέθεσα πως κατοικεί στο απέναντι διαμέρισμα της πρασιάς και όχι του ακάλυπτου, διότι να το ξέρεις, άλλο πράγμα η πρασιά (όχι, δεν είναι το δέντρο που βγάζει πράσα) και άλλο ο ακάλυπτος, μού είπε καλημέρα, δεν σας αναγνώρισα, εγώ πάντα προετοιμασμένος για αμήχανες καταστάσεις αυτού του είδους, τής χάρισα το πιο μεγάλο και πιο κίτρινο χαμόγελό μου, τόσο πλατύ που όποτε το χρησιμοποιώ διαστέλλονται τα ρουθούνια μου αποκαλύπτοντας τις τρίχες της ρινικής μου χώρας (ή κοιλότητας;), τις οποίες συνήθως ξεχνώ να κουρέψω, και της είπα δεν πειράζει, είναι που έκοψα τα μαλλιά μου πολύ κοντά, όχι-όχι, απάντησε αυτή, είναι που κουρευτήκατε και δεν σας γνώρισα, α! ναι, σωστά, έχετε δίκιο της απάντησα, αν και στην πραγματικότητα δεν με αναγνώρισε γιατί συνήθως με βλέπει από το παράθυρό της να τριγυρνώ με τη σωβρακοφανέλα μες στο διαμέρισμα, πού να με γνωρίσει με τα ρούχα, αλλά δεν της το είπα για να μην προκαλέσω μεγαλύτερη αμηχανία, άσε που ήμουν και τρομερά σκεφτικός, στοχαζόμουν πόσο βαθιά μ' έχουν επηρεάσει τα γεγονότα των τελευταίων χρόνων στην Ελλάδα και των τελευταίων ημερών στην Τουρκία, να, για παράδειγμα προχτές είδα στον ύπνο μου ότι κατέστρωσα (ή κατάστρωσα; ζητείται άνεργος διορθωτής για αυτό το ιστολόγιο) το τέλειο σχέδιο για μια ληστεία τράπεζας, αλλά την τελευταία στιγμή κώλωσα και την ημέρα της ληστείας αντί για ληστεία καθόμουν στην άκρη μιας πισίνας με τα πόδια στο νερό πίνοντας μια μπίρα, αυτά προχτές, χτες είδα ότι ήμουν πολυ περιορισμένος, ασφυκτιούσα, σε περιβάλλον γεμάτο απαγορεύσεις και εξεγέρθηκα και ήμουν εντός του ΑΠΘ, κάπου μεταξύ Θεολογικής και πλατείας Χημείου, γινότανε εξέγερση σε φάση κι εγώ αμέριμνος έτρωγα μια σπανακοτυρόπιτα μέχρι που πανικόβλητοι όλοι υποχώρησαν γιατί κάνανε ντου οι μπάτσοι κι εγώ είπα, ο διάλος να σκάσει, εγώ τη σπανακοτυρόπιτά μου θα τη φάω, και τελικα με πιάσαν οι μπάτσοι και το χειρότερο όλων είναι ότι ρίξανε τη μισοφαγωμένη σπανακοτυρόπιτά μου χάμω, κι ήμουν απαρηγόρητος γι' αυτό, ναι, τόσο πολύ μ' επηρεάζουν όσα συμβαίνουν στον κόσμο, ευαίσθητος, που λένε.

ΥΓ. Αν τυχόν διακρίνεις μια χλεύη στο κείμενο, μη μυγιάζεσαι, απευθύνεται αποκλειστικά σε μένα. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: