1 Φεβ 2014

Στραβά

Χρειάζομαι: καινούργιο υπολογιστή, μια νέα ταυτότητα (ή μπορεί και καμία, βαρέθηκα πια) στο ίντερνετ, ένα ζευγάρι παπούτσια, ένα ταξίδι, ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής, μια καινούργια βιβλιοθήκη, καινούργια χόμπι και δουλειά, αλλά να μην ταυτίζονται αυτά, τα μεν είναι για την κάβλα, η δε για τα λεφτά, κουράγιο να βάλω τάξη στο γραφείο μου, να μαζέψω τα πεσμένα κέρματα κάτω από τα έπιπλα, να διώξω τη σκόνη από σιντί και βιβλία, να ξεχωρίσω τη χαρτούρα, ποια είναι τα σημαντικά και ποια να πετάξω στην ανακύκλωση, τόσα χαρτιά, βεβαιώσεις, αποδείξεις, εξώδικα, δικαστικές αποφάσεις, προκηρύξεις για την ανεργία, για το νερό, για το χρυσό, για το φυλακισμένο σύντροφο, να πάψω πια μόνο να μαζεύω προκηρύξεις και να ξανακινητοποιηθώ για την ανεργία, για το νερό, για το χρυσό, για το φυλακισμένο σύντροφο, να χάσω κιλά, να μη σπαταλάω το χρόνο μου περιμένοντας κάτι να συμβεί, να σταματήσω να πατάω f5 σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, η ανανέωση έτσι δεν θα 'ρθει, να πάψω να γράφω μόνο για μένα, να βγω απ’ το καβούκι μου, να κοιτάξω λίγο πιο πέρα, τον διπλανό μου, τη σύντροφό μου, να φύγω απ’ αυτήν την πόλη κι αυτήν την κατοικία, να φύγω απ’ αυτόν το βάλτο, να πάω να βουλιάζω κάπου αλλού. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: