14 Ιουν 2015

Μέχρι να κουνηθείς, βρώμισες

Εδινα μια μέρα μια φανταστική συνέντευξη, δηλαδή της φαντασίας, σε μια δημοσιογράφο με φανταστικά, από άποψη ποιότητας, αλλά καθ' όλα υπαρκτά πόδια, η οποία πολύ μ' εκτιμούσε και με θαύμαζε και ήθελε να μάθει ποια είναι τα επόμενά μου σχέδια κι εγώ, άλλο που δεν ήθελα δηλαδή, σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση, άνευ προηγουμένου, λόγου, αιτίας, σημασίας και ουσίας, τής είπα για το όνειρό μου, που το 'χα δει πραγματικά στον ύπνο μου, και όχι σε φάση φιλοδοξίας, να φτιάξω ένα χίπστερ εστιατόριο πάνω σε ξύλινο φράκτη και να σερβίρω μόνο σκόρδα, και μετά που είχα δει το όνειρο, ξανακοιμήθηκα και όταν ξύπνησα βρέθηκα μέχρι το λαιμό μέσα στα σκατά ανήμπορος να κουνηθώ, ανήμπορος να πάρω ανάσα, κι απέναντί μου ένα ρινγκ και μέσα στο ρινγκ μια φανταστική, από άποψη ποιότητας αλλά και της φαντασίας μου προφανώς, γκόμενα κρατούσε κάτι καρτέλες που αντί να γράφουν γύρος πρώτος, γύρος δεύτερος, γύρος πίτα απ' όλα, ή έστω ο τρίτος γύρος θα είναι ο τελικός, μοβόρος, νικηφόρος και κομμουνιστικός, έγραφε διάφορα κοινωνικά φαινόμενα όπως «ΑΝΕΡΓΙΑ», «ΧΡΕΟΣ», «ΑΝΑΠΤΥΞΗ», «ΜΝΗΜΟΝΙΑ», «ΝΗΣΟΙ ΦΕΡΟΕΣ», «ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ», «ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ», «ΝΑΟΜΙ ΚΛΑΪΝ», «ΠΑΣΧΟΣ», «ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ ΚΑΒΓΑΣ ΜΕ ΟΥΓΓΑΡΕΖΟ», και μεσα στο ρινγκ γινότανε χαμός, πλακώνονταν ο κόσμος, ο καθείς έλεγε τα δικά του, άλλος όταν έβγαινε η καρτέλα «ΑΝΕΡΓΙΑ» έπαιζε μπουνιές ότι ο Μάρκος είναι καλό παιδί και υποτιμημένος ηθοποιός, τα 'χει γράψει από παλιά ο Γεωργουσόπουλος σε μια αποθεωτική για τον Μάρκο κριτική, και όταν έβγαινε η καρτέλα «ΝΗΣΟΙ ΦΕΡΟΕΣ» κάποιοι παίζανε κλωτσιές ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ πασοκίζει και κάνει ρουσφέτια και αυτό φταίει για την χτεσινή ήττα 2-1 και άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι και τα δύο γκολ τα φάγαμε από τ' αριστερά, και όσο εγώ στεκόμουν μέσα στα σκατά, ανήμπορος να κινητοποιηθώ, να πάρω θέση και να μιλήσω, με ζάλιζαν κάτι σκατόμυγες, που τρέφονταν από τα δικά μου τα σκατά και μετά κάνανε σιέστα πάνω στη μούρη μου, στη μύτη μου, στα μάτια μου και στ' αυτιά μου και πάνω στα χείλη μου που ερμητικά κλειστά κρατούσα φοβούμενος μην τυχόν καταπιώ καμιά απ' αυτές τις μύγες αμάσητη και έκανα υπομονή περιμένοντας τη βοήθεια να έρθει από τα αριστερά και να με βγάλει από τα σκατά ή έστω έναν ψεκασμό από τα ψηλά, να με γλιτώσει από τις μύγες, κι εντέλει το πήρα απόφαση, είχα αρχίσει να βρωμάω, ξύπνησα και πήγα να κάνω μπάνιο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: